2011. május 17., kedd

Paradicsomos pesto

A vasárnap páromból előtört a vásárlási mánia. Szokásos hétvégi nagy bevásárláson voltunk az egyik hiper-szuper marketben. Megláttuk, hogy pont le van árazva a hab- és tészta keverő, és a mini aprítógép. Az első természetes volt, hogy jöhet. Mivel elég gyengécske vagyok ahhoz, hogy a tojásfehérjét kemény habbá verjem, így ez a feladat általában páromra hárul és mivel ugye férfiból van, ezért nem mindig csinálja szivesen ^-^ Így ezzel a saját életét könnyítette inkább meg, mint az enyémet. A második gép (bevallom már régóta vágytam rá) viszont csak úgy jött az elsővel. Rettentően örültem nekik és már a vásárlás hátralévő felében azon gondolkoztam, hogy mit főzzek, hogy kipróbálhassam. A vasárnapi menü végülis bab gulyás lett, így csak a hagyma aprításához használtuk, de én elhatároztam, hogy mindenképpen megcsinálom ezt a finom pestot.


Hozzávalók: 1 konzerv darabolt paradicsom, 2-3 gerezd fokhagyma, 15-20 mandula (sótlan, nem pirított), petrezselyem, bazsalikom, bors, 1-2 evőkanál reszelt parmezán sajt, extra szűz olívaolaj, (bevallom én daraboltam bele 1 db TV paprikát is, mivel ittlétem ideje alatt még egyszer sem sikerült ilyesmihez jutnom, egészen vasárnapig, a pont velünk szemben lévő, kis, pakisztán ABC-ben)

Elkészítés:
1. Az összes hozzávalót az aprítógépbe tettem és 1-2 perc alatt összedolgoztam.
2. Húsra kenhetjük, majd sütőben süthetjük, vagy frissen főzött tésztára is önthetjük, de nagyon finom pirítós kenyérrel is.

 Én végül így ettem

És a kis konyha segédeim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...