2011. május 9., hétfő

Hosszabb-rövidebb pihenő és okai...

(Kinek hosszabb, kinek rövidebb... )
Akár kényszer pihenőnek is nevezhetném ^-^

1. Szeptemberben 3 hetet otthon töltöttem, én és anyu nagy örömére. Sokat sétáltunk, nézelődtünk, vásárolgattunk és nagyon jó volt kikapcsolódni egy kicsit és látni anyut is.
2. Visszatérésem után pár héttel (kb. október elején) új házba költöztünk. Nagyon szerettem ^-^ Volt hátul egy kis kertünk, elöl kocsibehajtó, hatalmas konyha étkezővel, nagyon jó volt. (Igen azóta megint költöztünk... Nagyon apró konyha van, viszont mindenmás helyiséggel meg vagyok elégedve ^-^)
3. Mindeközben az eddig használt internetet lemondtuk és nem kerestünk új szolgáltatót...
4. November közepén kezdtem sejteni valamit, de azért még vártam a biztosra, végül december elején megcsináltam a házi tesztet és KISBABA LESZ!!!

Nagyon nagyon örülünk párommal együtt és izgatottan várjuk az új kis jövevényt ^-^
Sajnos azért nem teljesen olyan minden, mint ahogy azt eddig innen-onnan hallottam. Nekem az első 2-3 hét rettenetesen telt. Az ágyból felkelni nem tudtam. Iszonyúan fáradt voltam és hát a reggeli hányingert sem tudom ki nevezte el így, mert nekem egész álló nap hányingerem volt és ráadásul mindentől. Volt hogy a vizet kihánytam. Megettem egy narancsot két perc múlva kijött belőlem. Pirítós kenyéren és sült krumplin éltem, ami elég elkeserítő volt, ha arra gondoltam, hogy szegény babát rendesen kéne táplálnom. A házi munka és a főzés így páromra hárult, de nem panaszkodott ^-^ Karácsonykor már szerencsére megbírtam enni a töltött káposztát és idővel egyre jobban helyre jött a gyomrom. Csak szépen fokozatosan, apránként álltunk vissza a normális étkezésre ^-^
Mostanában már rugdallózik, így újabb próblémákkal szemberülök... Nem ülhetek, fekhetek, nyújtózhatok, ahogy azt én szeretnék, hanem belülről irányítanak. Az alvással is vannak gondjaink, de azért igyekszünk mindent megoldani ^-^

És 1-2 képet felrakok, ami pont ma készült az Óriás pocisról:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...