2010. július 11., vasárnap

Újra a Blogger-en!!! ^-^

Az elmúlt pár (kb. 30) napban nem tudtam sajnos írni a blogot, mert a T-Mobil-t még megkellett győzni arról, hogy elmúltam 18 éves... Ez idő alatt sajnos én is csak külső szemlélőként tudtam nézegetni az oldalt.
Viszont tapasztaltam, hogy új fejlesztések történtek a Blogger életében, amit még nem tudtam teljesen áttanulmányozni, de amit kész leszek a friss recept közléssel, neki is látok.
Az eddig eltelt idő arra is alkalmas volt, hogy egy kicsit újra fejlesztettem a zöldfűszeres kertemet (ami mióta kijöttünk Angliába teljesen megszűnt...). Ez egyelőre még csak az alap, de igyekszem tovább növelni a kiskertemet ^-^


(koriander, bazsalikom, snidling)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...