2010. április 29., csütörtök

"Májtokány"

Tegnap úgy terveztem, hogy elkészítem anyukám májpuffancsát, de mire félig kiolvadt a máj rájöttem, hogy az erős-savanyú leveshez elhasználtam az utolsó 2 db tojást ^-^ Gondolkoztam kicsit és rájöttem, hogy ezt az ételt viszont már nagyon régen főztem és nagyon szeretjük is, ráadásul ehhez minden volt itthon ^-^


Hozzávalók: 1/2 kg csirkemáj (nagyobb kockákra vágva), 1-2 vöröshagyma (félkarikákra vágva), 3-4 teáskanál paradicsompüré, 2-3 teáskanál fokhagymapüré, 3/4 bögre víz, olaj, só, bors, majoranna, zöldborsó, 1-2 teáskanál oyster szósz (elhagyható)

Elkészítés:
1. Egy edényben olajat melgítünk, rádobjuk a hagymát és átpirítjuk.
2. Hozzáadjuk a májat, pár perc alatt azt is átpirítjuk, majd hozzáadjuk a fokhagymapürét, paradicsompürét, oyster szószt, ízesítjük borssal, sóval, majorannával, végül hozzáadjuk a borsót.
3. Felengedjük vízzel és addig főzzük, míg a borsó és a máj megfő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...